HBO Max se reinventează, din nou: cum se va numi de data aceasta, ce strategie are gigantul
În curând, s-ar putea să nu mai urmărești Succession sau The Last of Us pe aplicația pe care deja o cunoști și care poartă numele de HBO Max.
Discovery (WBD) schimbă numele serviciului de streaming în „Max” și atât. Compania pliază conținutul din Discovery+ în platformă pentru a comasa totul sub un singul acoperiș, deși Discovery+ va rămâne un serviciu independent în SUA, totuși.
Marea schimbare va avea loc în data de 23 mai 2023, în SUA, mai exact la o distanță de trei ani după debutul HBO Max.
WBD a spus anterior că va combina serviciile de streaming în această primăvară, dar nu a menționat, la vremea respectivă, când anume. Evident, schimbarea se va produce și la nivel global, însă nu știm date oficiale pentru fiecare țară în parte.
CEO-ul WBD, David Zaslav, a sugerat, în timpul unei conferințe de presă că, în lunile următoare, Max va oferi material și pentru iubitorii de sport, dar și mult conținut live.
Ce se schimbă, ce rămâne
Compania intenționează să adauge, în medie, peste 40 de titluri noi și sezoane show-urilor TV, în fiecare lună.
Pentru mulți dintre utilizatori, HBO Max se va actualiza automat sub denumirea Max pe 23 mai.
Altora, însă, li se va solicita să descarce noua aplicație Max.
Aplicația Max va oferi o nouă experiență de redare a videoclipurilor, mai multă putere de personalizare și un profil implicit pentru copii, atașat de funcția control parental, pentru noii abonați.
În plus, WBD susține că aplicația va fi mult mai ușor de folosit și va avea inclusiv hub-uri pentru fiecare marcă (HBO, TLC, Discovery și așa mai departe).
Rămâne de văzut dacă marea schimbare va ajuta, câtuși de puțin, gigantul să ajungă din urmă alte aplicații din nișă. Schimbarea frecventă a numelui indică faptul că situația nu este întocmai cea așteptată de companie, astfel că încearcă să se reinventeze constant, în speranța unui nou început.